Siemens SN25L201EU

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 28 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens SN25L201EU op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Monique 08-02-2017

Minder enthousiast

Geschreven voor: Siemens SN25L201EU

Na de vaatwasmachine zo'n 3 maanden in gebruik te hebben loop ik steeds vaker tegen mijn eerder opgegeven minpunt aan. Dit is het onderrek. Deze kan niet anders dan met een klap/bonk naar buiten gehaald worden alsof hij over een rand moet. Dit geldt ook voor het terug erin schuiven met gevolg dat servies heel kwetsbaar is. Ook gaat hij bij ons snel van de rail af.

Om de vaat echt goed schoon te maken, ondanks dat ik deze altijd vooraf handmatig afspoel, is het langste programma nodig. Bij het korte programma is niet altijd alles schoon en bovenop de kopjes/mokken zeker niet droog.

Pluspunten

• Schoon bij volledig programma

Minpunten

• Onderrek komt met harde bonk naar buiten
  • Vaat alleen volledig schoon bij maximaal programma
  • Bovenop de mokken blijft nat

Kasana 13-01-2017

Makkelijk bedienbaar

Geschreven voor: Siemens SN25L201EU

Een fijne machine die goed schoon wast en de vaat mooi droogt.makkelijk bedienbaar door de knoppen.het programma voor een party is erg fijn

Pluspunten

• Variabele snelheid

Minpunten

• Geen bestekla

R. Otto 09-01-2017

Siemens SN25L201EU

Geschreven voor: Siemens SN25L201EU

Zeer stille vaatwasser en droge vaat bij einde programma.
Duidelijke handleiding.
Zeer snelle reactie ook van Customer Care bij vraag. De volgende werkdag reeds antwoord.
Minpunt is bij belading vooraan onderste korf dat bij het naar buiten trekken de korf naar voren kantelt door het gewicht van borden als de korf enkel van voren beladen is.

Pluspunten

• Stille vaatwasser
  • Handleiding
  • Customer Care Siemens

Minpunten

• Geleiding onderste korf

Mw. N. Flooren 05-01-2017

Slimme vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SN25L201EU

Met 3x druk op de knoop de vaat schoon! Ideaal, de vaatwasser regelt zelf de temperatuur en de duur van het programma, afhankelijk hoe vuil de vaat is. Dit is voor mij erg makkelijk. Hoop er nog jaren plezier van te hebben.

Carina Peixoto 02-01-2017

Heel stil en zeer uitgebreid programma's

Geschreven voor: Siemens SN25L201EU

Super apparaat, heel stil en zeer uitgebreid programma's. Zuinig en maakt goed schoon. Super prijs kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Heel stil
  • Programma's

Harry de Jong 27-12-2016

De Siemens SN25L20EU koop je bij BCC.nl

Geschreven voor: Siemens SN25L201EU

Afgelopen vrijdag 23 december, na even Google geraadpleegd te hebben, gekozen voor de Siemens afwasmachine type SN25L201EU en de aankoop te doen bij BCC.nl, omdat deze vrijstaande afwasmachine goede reviews opleverde en met A+ energiezuinig is en BCC.nl met € 349,00 inclusief gratis thuisbezorgen het goedkoopste bleek.
Daarnaast verdient BCC.nl een compliment voor het snelle thuisbezorgen, omdat de afwasmachine de volgende zaterdagochtend (de dag voorafgaand aan Kerstmis) al werd afgeleverd. En niet tot de deur, maar voor de 80ers tot op de juiste plek in de keuken.
De afwasmachine wordt geleverd met een waterstop, die snel en gemakkelijk aan te sluiten blijkt. Het instellen van de afwasmachine is kinderlijk eenvoudig en de eerste afwasresultaten leveren een muisstil resultaat en een schone droge afwas op.
Siemens doet er bovendien met een gratis pakket, bestaande uit 60 Finisch Quantum vaatwastabletten, 4 Schott Zwitserland wijnglazen en een Siemens glashouder t.w.v. € 79,95 een welkom extraatje bij.
Kortom: de Siemens SN25L201EU en BCC.nl zijn een prima koppel, welke ik bij iedereen kan aanbevelen...

Pluspunten

• Complete vrijstaande afwasmachine
  • Gemakkelijk in te stellen
  • Muisstil
  • Afwast prima schoon en droog
  • Bij BCC.nl de goedkoopste en prima bezorgservice

Minpunten

• Absoluut geen

Rein 22-12-2016

Goede ruime vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SN25L201EU

Het is een goede, redelijk stille vaatwasser. En toch zuinig in gebruik van stroom en water en met voldoende ruimte om alles wat ik wil wassen erin te bergen.

Samantha 22-12-2016

Mooie, goede vaatwasser!

Geschreven voor: Siemens SN25L201EU

Wat een top product! Hij is licht en dus makkelijk te sjouwen. Super makkelijk te installeren. En heel gebruiksvriendelijk. Zelfs mijn man kan hem makkelijk gebruiken! Hij droogt goed en maakt onze vaat mooi schoon. Vaatwasser gaat vanzelf uit nadat het programma is afgelopen en scheelt dus een hoop energie. Zeker een goede aankoop en aan te raden product.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Bovenste la in hoogte verstelbaar
  • Energie zuinig
  • Licht

Minpunten

• Maakt in het begin beetje lawaai

Wehkampje 17-12-2016

Mooie Siemens vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SN25L201EU

Mooi groot model met verstelbaar bovenrekje. Maakt weinig lawaai en droogt goed. Zelfs met het half uur programma wordt niet te vieze vaat mooi schoon.

Pluspunten

• Verstelbaar bovenrek
  • Kort programma mogelijk

Frans50 13-12-2016

vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SN25L201EU

voor de prijs is het een goed apparaat werkt simpel wast uitstekend schoon makkelijk in gebruik en maakt weinig lawaai

Pluspunten

• weiniglawaai
  • wast schoon

Stanlytookie 11-12-2016

Perfecte machine

Geschreven voor: Siemens SN25L201EU

We hebben deze vaatwasser nu een maand en we kunnen al niet meer zonder. Hij maakt perfect schoon en droogt perfect zodat je je glazen gelijk weer terug in de kast kan zetten. Je hoort hem verder ook totaal niet.

Suleyman Bostanci 09-12-2016

Mooi uiterlijk, goede kwaliteit, genoeg opties,mooi in prijs

Geschreven voor: Siemens SN25L201EU

Product heeft een hele mooie uiterlijk, het heeft genoeg opties wat iedereen kan gebruiken. Het maakt erg weinig geluid wat heel goed is. Voldoet aan zijn verplichtingen, werkt perfect. Het is zuinig en goed in prijsverhouding, dus waarom zou je het niet nemen? Ik heb tot nu toe nooot problemen gehad met Siemens. Altijd kwaliteit geleverde producten. Het is allemaal perfect.

Pluspunten

• Bijna geen geluid
  • Goede kwaliteit
  • Voldoet aan verplichtingen
  • Stevig
  • Prijsverhouding is erg goed

Minpunten

• Ik heb er geen minpunten voor.

Muriëlle 07-12-2016

Goede wasresultaten en goede droogresultaten! Super machine!

Geschreven voor: Siemens SN25L201EU

Super apparaat, alleen wel lastig om diepe borden goed achter elkaar te kunnen zetten. Maakt behoorlijk wat geluid. Verder super prijs kwaliteit verhouding, echte aanrader

Pluspunten

• Goede wasresultaten
  • Goede droogresultaten

Minpunten

• Maakt veel geluid tijdens wasprogramma
  • Lastige diepe borden achter elkaar te zetten

Tevreden gebruiker 05-12-2016

Heel stil

Geschreven voor: Siemens SN25L201EU

Heel stil en zeer uitgebreide programma's. Zuinig en maakt goed schoon.
Zeker aan te raden. Mede door de service van Siemens en de garantiebepalingen die aangeboden worden.

Pluspunten

• Stil
  • Zuinig
  • Schoon
  • Veel programma's

jim 01-12-2016

uitstekende aankoop

Geschreven voor: Siemens SN25L201EU

een fijne en vooral stille machine, zeer vriendelijk in gebruik, makkelijk bedieningsgemak. oftewel niets op aan te merken.

anja 24-11-2016

prima vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SN25L201EU

Prima prijs/kwaliteitverhouding. gemakkelijke bediening, goede wasresultaten. Verder een niet te hard geluid als de machine draait. Aanrader!

Pluspunten

• simpele bediening
  • tijdindicatie
  • bestekbak uitneembaar

Minpunten

• niey

M 22-11-2016

Goed wassende vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SN25L201EU

Vaatwasser reinigt en droogt prima ook met de variospeed waardoor programma maar 1,5 uur duurt.
Grootste nadeel is dat de onderste lade snel ontspoort

Pluspunten

• kort programma
  • Wast goed schoon

Minpunten

• Onderste lade ontspoort snel

Siemens vaatwasser 19-11-2016

Vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SN25L201EU

Het is een perfecte keuze die ik gemaakt hebt!Een zeer uitgebreide machine met duidelijk aanzicht qua bediening!!Heb uiteraard eerst de beschrijving goed gelezen en de machine goed geïnstalleerd.Hij werkt echt naar behoren!Ben er heel blij mee!

Pluspunten

• Duidelijk display
  • Droogt heel goed!

Minpunten

• Geen!!

Nils Bootsman 14-11-2016

Vaatwasser: Siemens SN25L201EU: Ontzettend tevreden!

Geschreven voor: Siemens SN25L201EU

We hebben meerdere vaatwassers gehad van meerdere merken, echter de Siemens steekt er met kop en schouders boven uit! We hebben een gezien met 4 kinderen en de vaatwasser wordt minimaal 1 keer per dag gebruikt maar vaak ook 2 keer. Bediening is heel makkelijk en voor ons precies de instellingen die we gebruiken (starttijd uitstellen, eco, intensief, automatisch, soms een kort programma of alleen spoelen). Resultaat is bijna ongelofelijk, beter dan al die andere vaatwassers. Verder is de vaatwasser heel erg stil, persoonlijk vind ik dat belangrijk. Ik denk niet dat er voor dit bedrag een betere vaatwasser is. Voor ons geen andere merken meer iniedersgeval.

Pluspunten

• Superschone vaat
  • Heel stil
  • Starttijd uitstel mogelijk

Vaatwasser 14-11-2016

Schoonwasser

Geschreven voor: Siemens SN25L201EU

Nadat mijn Siemens afwasmachine het na 25 jaar liet afweten een nieuw exemplaar aangeschaft.
De eerste resultaten voldeden volledig aan mijn verwachting: wast de vaat goed schoon, maakt weinig herrie, is energiezuinig, verbruikt weinig water, kortom een bijna ideale machine ( je moet er wel zelf de vaat inzetten).
Ik hoop dat deze machine het net zo lang uithoudt als de vorige.

Pluspunten

• Wast goed schoon
  • Weinig herrie
  • Energiezuinig
  • Weinig water nodig
  • Makkelijk bedienbaar

Ton 10-11-2016

makkelijke bediening , vrij stil

Geschreven voor: Siemens SN25L201EU

goede prijs-kwaliteit verhouding- goed afleesbaar display -veel instellingen mogelijk-voor deze prijs energiezuinig

Pluspunten

• geluidsarm
  • prijs

Minpunten

• nog geen

AS 05-11-2016

Degelijke mooie machine, opnieuw Siemens voor ons

Geschreven voor: Siemens SN25L201EU

Onze Siemens vaatwasser was ermee gestopt, de pomp voor de afvoer werkte niet meer. Repareren of een nieuwe? Het laatste dus. Een modernere serie dan de vorige. Voelt (nog!) degelijker aan. Aansluiten was een fluitje van een cent met fijne lange afvoer- en waterslang. 1e wasbeurt gedraaid en als vanouds mooi schoon. Hopelijk weer jarenlang plezier en gemak!

Pluspunten

• Mooie uitstraling
  • Degelijke kwaliteit
  • Lange slangen voor afvoer en water

Györgyi 26-10-2016

Erg blij mee!

Geschreven voor: Siemens SN25L201EU

Makkelijk te bedienen, verrassend stil, genoeg programma's. Het bedieningspaneel is goed overzichtelijk. Ruim genoeg. Aanpasbaar aan de keukenkast. Leuk apparaat, hopelijk gaat nog vele jaren mee. Onze vorige vaatwasser was ook van Siemens, 15 jaar met plezier gebruikt. Goede kwaliteit voor een goede prijs. Aanrader dus!

Pluspunten

• Stil
  • Makkelijk

Minpunten

• Nog geen( hopelijk nooit)

Monique 21-10-2016

Nette vormgeving, wast goed schoon, diverse mogelijkheden

Geschreven voor: Siemens SN25L201EU

De vaatwasser wast goed schoon en beschikt over diverse programma mogelijkheden, ook voor een 'snelle' afwas. Een klein nadeel vind ik het onderrek, deze schuift 'hard' naar achteren waardoor geplaatste borden ook doorschuiven naar achteren. Verder prima vaatwasser.

Pluspunten

• Wast goed schoon
  • Nette vormgeving
  • Diverse programma mogelijkheden

Minpunten

• benedenrek schuift iets te hard naar achteren.
  • bestekmand bij voorkeur in gelijke delen

Dali 20-10-2016

Zuinige en geluidsloze machine

Geschreven voor: Siemens SN25L201EU

Hij maakt super schoon.heel stil.
Zeker een aanrader.
Fijne prijs voor een vaatwasser,ziet er modern uit .Voldoet aan mijn verwachting en duidelijke gebruiksaanwijzing.